Vilkår

Kjøpsbetingelser

Disse kjøpsbetingelsene gjelder for alt salg fra tfkprodukter.no og brittaniabad.no. Kjøpsbetingelsene, sammen med din bestilling og ordrebekreftelse, utgjør til sammen avtalen mellom deg som kunde og TFK Produkter AS

Les derfor gjennom våre kjøpsbetingelser. Når du gjennomfører et kjøp aksepterer du våre vilkår og det inngås en bindende avtale mellom TFK Produkter AS og deg som kunde.

For å benytte deg av vår nettbutikk må du være fylt 18 år.

Firmaopplysninger

Firmanavn: TFK Produkter AS

Organisasjonsnummer: NO 916 339 410 MVA

Postadresse: Ingvald Ystgaards veg 3a, 7047 Trondheim

Besøksadresse: Ingvald Ystgaards veg 3a, 7047 Trondheim

Telefon: 468 02 111 (Mandag – fredag: 08:00 – 16:00)

Epost: post@brittaniabad.no eller vårt kontaktskjema

Registrering

For å handle i våre nettbutikker på brittaniabad.no og/eller tfkprodukter.no må du registrere deg som kunde. Konto opprettes under Min konto, eller underveis når du foretar ditt første kjøp. Registreringen krever en gyldig e-post adresse.
Når du handler med oss på nett er det en del informasjon vi ber om, og du kommer ikke utenom disse feltene før de er utfylte.

Bestilling

Når vi mottar din bestilling, bekrefter vi ordren og du får automatisk tilsendt en ordrebekreftelse. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen og undersøk at den stemmer med bestillingen. Hvis noe ikke stemmer, ta kontakt med oss enten via e-post eller telefon, så løser vi problemet.

Produktopplysning

Vi ønsker å gi så korrekt informasjon som mulig om våre produkter, men vi tar forbehold om at feil kan forekomme. Bilder brukt på sidene våre er illustrative og kan avvike fra varens faktiske utseende. Spesielt viktig er dette med hensyn til fargevalg og antall tappehull til vasker. Ta gjerne kontakt på e-post om det er noe vedrørende varene som er uklart.

Flere av våre produkter er avbildet som en helhet, for eksempel en vaskeservant, med kraner, hånddukstang og stativ. Kun vaskeservanten inngår da i prisen, og de øvrige produktene må bestilles separat.

På en del produkter kan man legge til valg av produkter som naturlig hører med. Eksempelvis kan man på baderomsmøbler kunne velge type Benkeplate (topp med underlimt servant.

Den enkleste måten å finne ønsket produkt på er å bruke filterdelen, der man kan filtrere på kategori, Legering, Stil, Farger/Type og Tappehull

Kampanjer og konkurranser

Våre kampanjer er tidsbegrenset innenfor de tidsrammer som det informeres om i vår markedsføring.

I kampanjer og konkurranser på nettet stiller vi noen få enkle krav, som må overholdes for at du får være med på dem.  Dette kan være å svare på spørsmål eller komme med en uttalelse.

Varemottak

Kontroller varene ved mottak for evt. transportskader, og få evt. skader dokumentert med bilder og signatur av transportøren.
Etter at du har mottatt produktene bør du, så snart som mulig, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, og om produktene er blitt skadet, eller om produktene ellers har feil eller mangler. Ikke nøl med å ta kontakt dersom noe ikke samsvarer med forventningene.

Varsling om synlig skade eller manko på varer fra BrittaniaBad

Synlig skade og manko ved varemottak skal varsles sjåføren, som skal anføre dette på sin håndterminal, før han forlater stedet.

Forholdet beskrives, eksempelvis:

  • 1 produkt med skadet på emballasje og innhold
  • 1 brutt kartong hvor innhold mangler
  • 1 åpen kartong som inneholder mindre antall enn oppgitt

Etter varemottak må godset så raskt som mulig åpnes for eventuelt å avdekke skade eller manko som man ikke kunne se ved varemottaket.

Dersom det oppdages slik skade/innholdsmanko etter at godset er utlevert
MÅ det innen rimelig tid reklameres til PostNord – Dette bør skje innenfor de neste to dager etter varemottak.

Erstatning:
Ved henvendelser som gjelder erstatning for skade/manko kan Postnord kontaktes gjennom følgende kanaler:

 • Internett: www.postnord.no/kontakt           

• Telefon: 987 0930
____________________________________________________

Priser

Alle priser som er oppgitt i nettbutikken er inkludert merverdiavgift.  De ulike elementene er spesifisert i kassen som produktkostnad, merverdiavgift, gebyrer og frakt. Det er ingen skjulte kostnader hos oss. 

Betaling

Ut over ordinære betalingsløsninger over bank, tilbyr vi i samarbeid med Bambora, faktura og delbetaling.  Les Bamboras vilkår og forskrifter her: https://www.bambora.com/no/no/vilkar-og-forskrifter/

Leveringsmetoder

Metodene vi benytter i leveringen avhenger av størrelsen på leveransen. Småleveranser kan leveres via posten.  Vi har avtaler med transportører som kan levere varene direkte hjemme til deg.  Du vil bli kontaktet av transportør for avtale om tidspunkt for levering.  Leveransen innbefatter levering til dør, ikke inn i hus.  Dersom vær og føre tilsier det må du som kunde være behjelpelig med å skape fri adkomst til din bolig.  Fraktkostnader frem til din dør spesifiseres som fraktkostnader på faktura.

Levering og forsinkelser

Rask levering er høyt prioritert hos oss! Vi gjør vårt aller beste for å levere så raskt som overhodet mulig til enhver tid. Leveringstid er normalt 2-4 uker. Produktene kommer via Sverige fra England og i enkelte tilfeller kan det ta noe lengre tid før varen blir levert. Vi tar forbehold om forsinkelser i perioder med stor pågang hos TFK Produkter AS eller produsenten.

Reklamasjon

Ved mottakelse av produkter fra oss må du som kunde inspisere disse, og reklamere skriftlig eventuelle feil eller mangler på returskjema. Ved fabrikasjonsfeil, eller svakheter har vi 6 mnd garanti på våre varer. Det forutsettes at du som kunde gir beskjed til oss innen rimelig tid. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post, for videre å dokumentere hva som er problemet med varen. Vi krever da 3 bilder av det ødelagte produktet; to nærbilder som viser fabrikasjonsfeilen/problemet med produktet, og ett oversiktsbilde. Ta vare på ordrebekreftelse fra kjøpet ditt, da du kan bli bedt om å fremvise denne ved behandling av en reklamasjon. Dersom du ikke har ordrebekreftelse som dokumenterer når produktet er kjøpt, og at det er handlet i vår butikk, kan reklamasjonen bli avvist.

Dersom vi har pakket feil vare er det viktig du gir oss beskjed innen 14 dager etter varen er mottatt. Da vil vi betale returkostnaden og sende deg riktig vare, gitt at den fremdeles er på lager.

Vi tar forbehold om at varen kan være utsolgt.

Angrerett

Hos tfkprodukter.no og brittaniabad.no har du 14 dagers bytte-, retur- og angrerett. Angrerettloven gjelder ved alle kjøp du som kunde gjør i vår nettbutikk. Dersom det følger med et angerettskjema sammen med varene, er angreretten på 14 dager (jf. Angrerettloven § 20). I denne perioden kan du uten forpliktelser sende tilbake varene du har mottatt, legg likevel merke til følgende utdrag fra angrerettloven: Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet (jf. Angrerettloven § 5, punkt a). Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrettloven § 24, første ledd). Ved retur vil pengene bli refundert innen 14 dager etter mottatt retur.

Hvis du hever hele kjøpet vil du få tilbakebetalt varenes verdi, innen 14 dager etter at vi har mottatt din retur. Du vil få en e-post når din retur er ferdigbehandlet. Når du handler med faktura og returnerer deler av ordren din, trekker du i fra beløpet for varene som er returnert og betaler resten av din faktura, så slipper du purregebyr. Vi oppdaterer fakturaen så snart vi har behandlet din retur. Har du allerede betalt fakturaen din, ber vi deg skrive på ditt kontonummer på returskjemaet slik at vi får sørget for tilbakebetaling.

Retur

Returskjema vedlegges fysisk i din bestilling.

Hvis du skal returnere hele- eller deler av din ordre, må du selv ta kontakt med Bambora for å få utsatt forfallsdatoen. Om det ikke blir gjort kan det påløpe purregebyr før din retur er mottatt og behandlet.

På samme måte som det er vårt ansvar at produktene kommer frem til deg, er det ditt ansvar som kunde at produktene kommer tilbake til oss når du returnerer dem. Dette betyr at du som kunde er ansvarlig for produktene frem til vi mottar dem. 

Personvern

Våre kunder er opptatt av at vi håndterer personopplysninger på en betryggende måte. Under får du en nærmere beskrivelse av hvordan vi håndterer disse opplysningene.

Når du handler hos oss, oppbevarer vi blant annet navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse. Dette er informasjon vi trenger for å levere varene til deg via våre transportører, samt kontakte deg om forhold i forbindelse med bestillingen. Vi er dessuten pålagt å oppbevare denne informasjonen i forbindelse med regnskapsføring, avgiftshåndtering og eventuell garanti-/returhåndtering, slik at denne historikken ikke kan slettes. Vi oppbevarer av sikkerhetshensyn også ip-adressen som er benyttet for å registrere bestillingen. Kortnummer og informasjon oppbevares av en tredjepart etter bestemmelsene i personvernloven og ikke av oss utover det som er nødvendig for å sikre effektiv håndtering av eventuelle problemer med belastning, oppheving av reservasjon og kreditering.

Ved besøk hos tfkprodukter.no og brittaniabad.no plasseres det en informasjonskapsel generert fra Google på din datamaskin. Denne kapselen brukes av vår markedsføringsavdeling for å kunne analysere hvor trafikken vår kommer fra.

Varen er lagt i handlekurven.
0 items - kr 0,00